Wyniki pierwszego rozdania na moim blogu !!!

22:08:00 Unknown 8 Comments

Witam,

Dwa dni temu zakończyło się pierwsze rozdanie na moim blogu. Korzystając z chwili wolnego zrobiłam losowanie, w którym wyłoniłam zwycięzcę. Na wstępie pragnę podziękować Wam za liczny udział. 


W sumie zgłosiło się 31 osób. Za:

- bycie publicznym obserwatorem mojego bloga
- dodanie banera z linkiem do rozdania na swoim blogu
- podanie swojego adresu e-mail,

otrzymaliście po jednym losie.

Dodatkowo można było zdobyć kolejne losy za:

- udostępnienie rozdania na Facebook'u
- wspomnienie w poście o moim rozdaniu
- zaobserwowanie mnie na Google+

czyli w sumie można było zdobyć 4 losy.


I tak oto w drodze losowania wyłoniłam zwycięzce, którym (a w zasadzie którą) jest:


Serdecznie gratuluję !!!


P.S. Proszę zwycięzce o przesłanie na mój adres e-mail danych do wysyłki wciągu 5 dni.

8 komentarzy :