Maska drożdżowa Babci Agafii + miód wielokwiatowy (NDW)

19:57:00 Unknown 14 Comments

Witam!

Moja dzisiejsza niedziela dla włosów  różni się od ostatniej jedynie doborem innej maski. Ostatnio do mojej pielęgnacji dodałam miód wielokwiatowy, który świetnie sprawdza się na moich włosach i daje zauważalnie lepsze efekty nawilżenia niż np. aloes. A do tego nadaje włosom blasku i rozjaśnia je.  Dlatego postanowiłam dodawać go do każdej maski jaką teraz nakładam na włosy, w proporcjach 1:1.


Pielęgnację zaczęłam od umycia włosów czarnym mydłem Babci Agafii. Po spłukaniu przystąpiłam do nakładania mieszanki, którą wcześniej przygotowałam – drożdżowej maski Babci Agafii z miodem wielokwiatowym. Całość rozprowadziłam na włosach za pomocą drewnianego grzebienia z the body shop i zostawiłam pod czepkiem na ok. godzinę. Maski nie nakładałam bezpośrednio na skalp bo raczej unikam nakładania na mój wrażliwy skalp czegokolwiek. Wcierki w zupełności mi wystarczą.
Po upływie tego czasu maskę spłukałam ciepłą a następnie letnią wodą bez ponownego mycia włosów. Trochę się bałam że miód nie do końca się zmyje ale po wyschnięciu wszystko było w porządku. Na koniec wtarłam jeszcze tonik z rozmarynem z Weledy i zabezpieczyłam końcówki serum Mythic Oil.
A wieczorem czekają na mnie jeszcze drożdże piwne, które dodaje do jogurtu naturalnego LINK.

Efekt końcowy:





Jak widać na zdjęciach maska drożdżowa z miodem wielokwiatowym bardzo fajnie sprawdziła się na moich włosach; dociążyła je, nawilżyła i dodała blasku. Włosy są miękkie i uniesione u nasady. 

Pozdrawiam
Monika

14 komentarzy :

  1. Pięknie wyglądają Twoje włosy, świetne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że takie połączenie produktów zdało u Ciebie egzamin. Moje włosy nie przepadają ani za maską drożdżową ani za miodem niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół roku temu, kiedy kombinowałam z miodem uzyskałam tylko puch więc sama byłam zdziwiona, że teraz uzyskałam fajny efekt. Jak widać moje włosy zmieniły upodobania :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polecam :) U mnie jak dotąd nic nie daje lepszego nawilżenia.

      Usuń
  4. nie miałam żadnego z Twoich produktów,ale włoski wyglądają fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je od niedawna ale na razie z każdego z nich jestem zadowolona, dziękuje :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze, żeby chciały szybciej rosnąc... :)

      Usuń
  6. Twoje wlosy prezentuja sie rewelacyjnie ;) i bardzo podoba mi sie ich kolor ;) rowniez uzywam czasami miodu i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Udało mi się wydobyć trochę blasku z mojego wypłowiałego koloru i na razie nie jest źle, więc nadal nie zamierzam farbować :)

      Usuń
  7. Widać, że włoski rzeczywiście są ładnie dociążone- lubię taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisałam maila już jakiś czas temu w sprawie wygranego rozdania ale nie otrzymałam odpowiedzi. Mój mail dotarł?

    OdpowiedzUsuń