Wrześniowe nowości w pielęgnacji włosów i nie tylko

15:04:00 Unknown 9 Comments

Witam,

Miałam ograniczyć ostatnio swoje zakupy, jeśli chodzi o włosy, ale niestety plany spełzły na niczym. Nie mogłam się oprzeć aby kupić niektóre rzeczy, które już od dawna gościły na mojej wish liście.
Oto moje nowe nabytki:

  • Olejek stymulujący porost włosów Khadi – czytałam o nim wiele dobrego, a że bardzo zależy mi na przyspieszeniu przyrostu pomyślałam, że będzie to dobra inwestycja. Używam go od tygodnia - co drugi dzień na noc lub na kilka godzin przed myciem włosów. Na razie jestem z niego zadowolona - jest wydajny i nie podrażnia mi skalpu. Czekam na nowe babyhair i oczywiście kilka centymetrów więcej. (250 ml, cena: 14 Euro)

  • Czarne syberyjskie mydło z receptury Babuszki Agafi – już od dawna chciałam kupić naturalne mydło do mycia włosów - byłam ciekawa efektów i czy spisze się lepiej niż szampon. Czarne mydło ma bardzo bogaty skład, dobrze się pieni i przyjemnie pachnie, po jego użyciu wszystkie szampony poszły w odstawkę i na razie do mycia włosów używam tylko jego, choć nie powiem, że pierwsze użycie należało do przyjemnych - włosy po prostu skrzypiały a po umyciu bez odżywki nie było by szans na rozczesanie.(500 ml, cena: 13 Euro)

  • Jonizująca szczotka Braun Satin Hair 7 – kupiona bardziej z ciekawości niż z potrzeby bo nie mam problemu z puszeniem się włosów. Ciekawa byłam czy rzeczywiście osiągnę takie wygładzenie jak po prostownicy -  na to jednak nie mamy co liczyć. Ale szczotka sprawia , że włosy nie elektryzują się oraz są miękkie i przyjemne w dotyku, dodatkowo pomaga składnikom odżywczym wejść w głąb włosa. ( Cena: 27 Euro)


  • Drewniany grzebień The Body Shop – zakup jak najbardziej przemyślany, grzebień służy mi do rozczesywania włosów na mokro oraz rozprowadzania równomiernie masek i odżywek. (Cena: 4 Euro)

Pod wpływem chwili kupiłam też inne rzeczy o których czytałam na blogach:
  • Gumki Invisi Bobble – zauważyłam je stojąc w kolejce do kasy w drogerii Douglas i oczywiście musiałam mieć te słynne gumki, które nie ciągną i nie wyrywają włosów. Ku mojemu zdziwieniu nie ześlizgują się i bardzo dobrze trzymają włosy. (5 Euro, 3 sztuki)

  • Maseczka Douglas Hair Protein Repair – co do maseczek wciąż szukam swoich ideałów i próbuje nowych rzeczy. Kupiłam tą odżywkę w saszetce, żeby zobaczyć jak służy moim włosom. (25 ml, 1,99 Euro)

  • Profesjonalne nożyczki do włosów Ebelin – nożyczki zakupiłam w celu podcinania końcówek (cena: 7,95 Euro)

Nowości nie-włosowe:

  • Mgiełka utrwalająca makijaż, Alverde Fixirendes Spay, cena: 2,95 Euro
  • Pędzel do make-upu, Ebelin, cena: 3,95 Euro
  • Cienie do powiek, Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette, cena: 4,95 Euro
  • Cienie do powiek, Diamon Glow By Eyestudio Maybelline New York, cena: 7,45 Euro
  • Baza pod oczy, p2 professional Perfect Eyes base, cena: 2,65 Euro
  • Baza pod makijaż, Catrice Cosmetics Prime and Fine, cena: 4,95 Euro
  • Konturówka do ust, p2 Perfect Color lipliner, cena: 1,95 Euro
  • Korektor do twarzy, Catarice Cosmetics Camouflage Cream, cena: 2, 95 Euro
  • Pomadka ochronna, bebe Young Care, cena: 1,95 Euro
Pozdrawiam
Monika 


9 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Polecam u mnie sprawuję się bardzo dobrze, ciekawa tylko jestem jak wpłynie na przyrost.

      Usuń
  2. Mam również to mydło i moim zdaniem się świetne!! ;) Czeszę jednak zawsze włosy na mokro, więc u mnie z rozczesaniem nie mam żadnego problemu.
    Olejek Khadi również mi się marzy, ale na niego nie prędko pewnie przyjdzie czas! ;)
    Zakupy z kolorówki są moim skromnym zdaniem bardzo fajne!! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że takie naturalne mydła są super, na pewno będę chciała wypróbować jeszcze dwóch pozostałych mydeł z tej serii. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Chcę sobie kupić ten grzebień z TBS, ale nie wiem czy jest w regularniej sprzedaży? Zazdroszczę Ci tego mydełka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamówiłam przez internet bo nigdzie nie mogłam znaleźć drewnianego grzebienia a polowałam na taki już od dawna.

      Usuń
  4. Swietne nowosci :) Musze sie wybrac do Douglasa, moze wreszcie dorwe te gumki, bo szukam i szukam i znalezc nie moge ;) Buu, tutaj w dm nie widzialam nozyczek Ebelin, a szukalam jakis wlasnie do koncowek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdzie więcej ich nie widziałam więc skorzystałam z okazji, że akurat wpadłam na nie w Duglas. Może jeszcze dorwiesz te nożyczki, ja często je widziałam i w końcu się skusiłam.

      Usuń
  5. O mamo, ale cudownosci, zazdroszcze! <3 jestem bardzo ciekawa tej szczotki do wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń