Niedziela dla włosów (2)

23:40:00 Unknown 3 Comments

Witam!

Ostatnio mam sporo wolnego czasu; jestem świeżo po obronie i czekam na wyjazd do Niemiec, dlatego w końcu  mogę zając się porządnie moimi włosami. Dzisiaj postawiłam na maskę, którą większość z was na pewno dobrze zna L’biotica Biowax, keratyna + jedwab, do maski dodałam kilka kropli olejku Alverde Mandel Argan i tą miksturę położyłam na wilgotne włosy na godzinę pod czepek i ręcznik. Następnie umyłam skórę głowy szamponem Alterra Koffein. Po umyciu wypłukałam włosy rumiankową płukanką. Na koniec zabezpieczyłam końcówki odżywka b/s Balea Feuchtigkeit-Haarmilch. Włosy zostawiłam aby wyschły same, spryskując je  ochronnym sprayem SunOzon mit UV-Filter. Dodatkowo jak zwykle wypiłam kubek drożdży. 



Moje włosy zazwyczaj na proteiny reagują puchem a tutaj po wyschnięciu włosy były nawilżone, sypkie, wygładzone i zero puchu, do tego były niesamowicie miękkie, dobrze się układały, były dociążone a nie obciążone. Włosy też bardzo ładnie błyszczały ale na zdjęciu nie widać tego na moim wypłowiałym kolorze :) Na pewno z chęcią wrócę do tej maski, w takiej formie jak dzisiaj.



Pozdrawiam wszystkich cieplutko :)


3 komentarze :