Maj - włosowe podsumowanie

21:54:00 Unknown 0 Comments

 Witam !

Maj to 5 miesiąc mojej intensywnej włosowej pielęgnacji i pierwszy, który opisuję na  swoim blogu. Jak w każdym miesiącu wyznaczyłam sobie cele, które chciałam zrealizować:
  1. Wyrównanie włosów, zejście z cieniowania
  2. Odżywienie włosów, poprawienie ich kondycji
  3. Przyspieszenie porostu włosów
  4. Zagęszczenie włosów, powstrzymanie wypadania
W pełni zrealizowany został tylko punkt pierwszy; wyrównałam w końcu moje pocieniowane włosy a przy tym ścięłam ok 10 cm pofarbowanych włosów. Włosy z miesiąca na miesiąc wyglądają coraz lepiej. Mój przyrost nadal wynosi 1 cm, chociaż chyba nie potrafię dokładnie tego zmierzyć, bo za każdym razem wychodzi mi inaczej. Na zdjęciu poniżej widać wyraźnie, jak spory i nierównomierny mam odrost. Włosów nie farbowałam od 8 miesięcy i nadal nie zamierzam tego robić,  chociaż moje odrosty nie wyglądają za ciekawie ale w innym świetle nie rzucają się aż tak w oczy. Włosy wzmocniły się a się a do tego mam mnóstwo nowych małych włosków, nad którymi czasami nie potrafię zapanować.  



Moja pielęgnacja w maju wyglądała następująco:
Szampon: Pharmaceris H, Keratineum (Skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych)
Odżywka: Balea Professiona, Oil Repair Spulung, Balea, Feutchigkeit Haarmilch Mango + Aloe Vera
Maski: L’biotica, biovax, intensywnie regenerująca maseczka do włosów keratyna + jedwab
Olejek: Alverde, Haarol, Mandel Argan
Wcierka: Joanna, Rzepa, ampułki wzmacniające

W maju stałam się też szczęśliwą posiadaczką szczotki tangle teezer :)


0 komentarze :